14 dagars ångerrätt
Ändrade dig
Vi erbjuder en 14-dagars 100 % pengarna-tillbaka-garanti (exklusive frakt) om du har ändrat dig. Vi kommer att behandla din återbetalning efter att vi tagit emot de returnerade produkterna, förutsatt att de returneras inom 14 dagar efter köpet och oöppnade (fortfarande plastfolie runt produkten). För produkter som inte är skadade måste du betala kostnaden för returen och vi uppmuntrar dig att använda en spårbar tjänst, eftersom förlorade returer inte är återbetalningsbara. Meddela oss att du vill returnera produkten/produkterna inom 14 dagar efter leverans genom att maila oss eller använda kontaktformuläret.
Fel, skadad eller defekt produkt
Om du har fått felaktiga, skadade eller defekta produkter, vänligen ange detaljer (inklusive bilder) inom 14 dagar efter att du mottagit varorna. Vi kommer att kontrollera om du har rätt till ersättning med nya produkter och ger instruktioner i enlighet med detta. Vänligen ange ditt beställningsnummer i ämnesraden så att vi enkelt kan hitta din beställning och behandla din förfrågan snabbt.
Beställning eller produkt saknas
Om beställningen saknas, använd ditt spårningsnummer som du fått på antingen/eller SMS och e-post. Kontakta oss på support@virena.eu med ditt ordernummer om spårningen inte hjälper.
Om några varor saknas i din beställning, kontakta vår kundtjänst på support@virena.eu så att vi kan ordna ersättningar för saknade produkter . Inkludera ditt beställningsnummer i e-postmeddelandet så att vi enkelt kan hitta din beställning och behandla din förfrågan snabbt.
Andra problem
Om du upplever några andra problem med våra produkter, vänligen ange detaljer via kontaktformuläret eller maila oss.
Hur man returnerar produkter
Om du behöver returnera produkter och den följer denna policy, vänligen kontakta oss genom att använda kontaktformuläret eller skicka oss ett e-postmeddelande för att ta reda på hur du returnerar produkten(erna) till närmaste lager.< /p>
Inkludera alltid ditt beställningsnummer i e-postmeddelandet samt bilder på de produkter du vill returnera. Fraktkostnader är kundens ansvar och kan inte återbetalas. Vi rekommenderar att du packar produkterna säkert och använder en spårbar, försäkrad tjänst, eftersom vi inte kan ta ansvar för föremål som skadats eller förlorats under returtransporten.
Behöver du fortfarande hjälp?
Kontakta oss via e-post support@virena.eu eller använd kontaktformulär.
Vi hjälper dig gärna och svarar dig så snabbt vi kan inom 1-3 arbetsdagar.